THIS STORY ABOUT ME AND HIM! ALL ABOUT OUR LIFE!!

Monday, March 21, 2011

oh BEL 260 !!

pagi tadi kelas BEL 260, kelas Sha kena buat 1 tugasan ni... SANGAT2 SERONOK !! huhu...
nak tahu kenapa... nanti Sha terangkan... okay... ms bagi kitorang 2 ayat... ms nak 10 ayat sahaja...
 then kitorg kena sambung 1 ayat sahaja... lagi 9 ayat kitorang kena cari 9 org untuk sambung ayat...
dengan muka x tahu malu Sha tegur or tahan je sape2 utk sambung ayat.....
dan inilah hasilnya !!

I am a warrior. Please accompany me to the mysterious journey of mine.
1. this journey only for those who are not scared of anything.
2. to complete mysterious quest.
3. i want to be a warrior successfully.
4. I also want to be a warrior.
5. one day, I go to a castle.
6. there is a CHARMING PRINCE in the castle and I FALL IN LOVE WITH HIM.
7. this is my FIRST LOVE.
8. but I forgot that I AM A MAN.
9. but I am STILL IN LOVE WITH THE PRINCE.
10. then, we get MARRIED and we live happily ever after.

huhu... cube komen sikit... then, Sha kena bagi tajuk and buat conclusion... conclusion yang Sha hanya boleh buat ialah.....

finally  I realized, this is just A DREAM that never become a reality. I should be more serious to complete this journey. I am A MAN, right !

hahahaha..... dan tajuk yang Sha dapat berikan ialah....

THE CRAZY DREAM !!

thanks pada 9 orang yang sudi hasilkan semua ni dan pastikan Sha dapat hantar tepat pada masanya...
thanks a lot....

No comments:

Post a Comment