THIS STORY ABOUT ME AND HIM! ALL ABOUT OUR LIFE!!

Monday, August 29, 2011

feed back

done read 1 blog from my beloved friend.... really appreciate the advice that you give to me.... seriously, sy pon rasa saya dh berubah... bukan rasa tapi memang ! before this i already tell everyone, don't ask me why i'm change... sorry... really sorry from my bottom heart! i try to be the old me but i can't... that's why i need a help from my friend... sorry sebab dah kecewakan awak.... saya bukan nak jadi macam ni tapi saya takut! semua orang nak kawan dengan dia dan tak pandang saya pon... sometimes saya pernah terfikir nak jadi cam dia tapi i realize something... i not pretty if compared me with her....

"i think i'm ugly and nobody wants to love me, just like her, i wanna be pretty, dont lie to my face cause i know i'm ugly"

maybe selalu awak dengar saya nyanyi lagu ni kan.... untuk pengetahuan awak, sebab dia jugalah saya takut nak bagi awak peluang kedua... sorry ! saya tahu awak akan bertambah-tambah kecewa dengan saya.... i try to be neutral with you but it's hard for me.... that's why sometimes bile awak tegur saya, saya tak dapat nak balas dengan baik.... nama pun hati sakit kan.... maybe you do not realize this but seriously, the relationship between you and her like a couple... not only me said this but maybe all people in our texsas... the way she talk to you, the way she touch you, the way she looking at you are not same the way she talk, touch or look at a another woman.... cuba awak fikir-fikir or bayangkan balik apa yang dah terjadi.... i had heard someone say "menyampahnyer aku. berbulu mata aku ni tengok!".... maybe awak tak perasan... saya pernah nak tegur tapi saya tahu saya dah tak layak nak tegur awak... so saya pendamkan sampai masanya saya akan bagitahu awak.... i think the time is now..... hopefully friend can be forever.... salam lebaran... maaf zahir dan batin.... kim salam kat daus nanti ea... rindu la dengan dia... huhu~

gambar ni just untuk tatapan je... x da kaitan pun... huhu~

No comments:

Post a Comment