THIS STORY ABOUT ME AND HIM! ALL ABOUT OUR LIFE!!

Wednesday, June 1, 2011

sayang atau cinta ??

 sayang boleh hadir tanpa cinta tapi cinta tidak akan wujud tanpa sayang !!

ini bermaksud yang sayang lagi penting daripada cinta tetapi mengapa zaman sekarang ramai yang lebih mementingkan cinta ?
" awak sayang saya tak? sebab sekarang saya dah sangat-sangat sayangkan awak"
mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa tiba-tiba Sha masukkan dialog itu. sebabnya ialah...... mane boleh bagitahu ! huhuhuhu~~ kenapa dialog itu tidak berbunyi begini ?
"awak cintakan saya tak? sebab sekarang saya dah sangat-sangat cintakan awak"
ini kerana sayang lahir dari hati tetapi cinta boleh diperkatakan begitu sahaja. kita tidak akan dapat menolak kata hati andai kita dah mula menyayangi seseorang tetapi boleh ke kita mengatakan cinta andai sayang tidak pernah lahir dari hati. 
jika hendak melupakan cinta itu sangat mudah...(cakap je !)... kita kena hilagkan sayang di hati barulah boleh menghilangkan cinta itu... senang tak?? sebab itu ramai yang tak berjaya melupakan cinta... kecuali kalau seseorang itu dia dah bencikan kekasih lama itu.,.. cinta akan terlupus begitu sahaja.
ini hanyalah pandangan dari Sha. jika tak sayangkan Sha mengapa perlu menghubungi Sha. you had said that i was a burden for you. so why not you just ignore me? i hate you when you make me feel like i still have a hope !
i try to be a invisible in front of you so u can't feel the burden. please ! you never explain anything FACE TO FACE  with me. i need a explanation even the explanation will hurt me. it's better than my life will full of questions !!

No comments:

Post a Comment