THIS STORY ABOUT ME AND HIM! ALL ABOUT OUR LIFE!!

Monday, November 28, 2011

bersyukur!

THANK  GOD !!!!
tu je yang aku mampu cakap sekarang ni... bersyukur sangat sebab tak jumpa post tu masa final... even post tu dah lama tapi .... arghhhhh!!! tak tahu nak cakap apa... mungkin post tu akan sangat2 ganggu aku waktu final... (tak tahu apa tujuan korang)... masa cuti ni aku banyak berfikir dan aku cuba supaya boleh layan korang macam biasa walaupun aku tahu benda tu susah bagi aku... but, at least i try k... aku didik hati aku untuk tak berdendam tapi....
bila aku baca post KORANG PADA 30 SEPT, hati aku luka balik... macam mana supaya aku tak dendam ngan korang kalau korang yang tak nak bantu aku lupakan semua tu.... aku tahu aku tak cantik macam korang, sebab tu aku boleh terima semua orang kutuk pasal aku.... aku ingatkan permulaan sem baru ni semua ni tak akan berlaku lagi... tapi.... hampeh... aku memang seorang yang hampeh ! baru tahu ke??? sebab tu aku tak ramai kawan... aku tak cantik, aku tak baik, sapa je yang sudi nak kawan dengan aku.... patutnya aku duduk sorang2 kan baru lah nanti tak ada orang yang jadi jahat sebab aku! barulah tak ada orang yang nak buruk2 kan korang.... tak tahu kenapa tiba-tiba aku rasa lega sebab semua persoalan aku dah terjawab.... 
kiranya bukan aku je la yang bagi korang PAHALA FREE sebab korang pon bagi aku pahala free.... =) 
pasal kawan aku a.k.a. kawan ko rang tu... aku tak ada pon bergantung kesenangan dengan dia.... sekurang-kurangnya barang rumah kitorang share duit beli, TAK DA LA PAKAI DUIT DIA JE, kalau transport plak kitorang TONG2 DUIT  MINYAK.... macam korang boleh nampak sekarang, even tak ada dia aku still boleh g kelas... macam bas UITM  x ada je kan...
btwy, thanks to hani sebab banyak tolong aku.... aku bile tengok ko hani, aku nak senyum...macam ada something yang buatkan  hati aku sejuk balik... aku bukan ampu k!  ni betul...
kalau korang nak cakap aku ampu... kuat ampu ke apa... sukati korang la... tu mulut korang,... kita kan  berada di negara demokrasi...

tu je kot.... pas ni kalau korang tak da puas hati ke apa lebih baik cakap FACE TO FACE... x da la orang cakap PENGECUT nanti kan.... kalau aku ada wat salah jangan segan silu tegur aku.... kalau nak maki pon  aku x kesah tapi aku ada cadangan... maki depan2 lagi best bhai sebab baru FEEL.... bila dalam blog ni rasa macam x berapa nak matang la.... macam buat karangan pon ada.... aku pon dah tergolong ni.... agak2 boleh dapat A x karangan or esei aku ni??? hehhhee... gurau senda amalan mulia lagi berpahala.... =P

tu je kot setakat ni.... lagi 1... post aku kat FB or BLOG tak semestinya untuk korang k... kalau terasa aku mintak maaf... kadang2 aku post untuk orang lain.... good luck for this sem....

saya yang diberi nama NOR ANIRA NATASHA BT RABAE dah malas a.k.a. penat nak gaduh ngan anda sekalian.... please stop it right now... this sem very tough k... jangan bazirkan masa korang tulis post pasal aku... lebih  baik study k...=)

No comments:

Post a Comment